TAK JSEM TADY PO DLOUHÉ DOBĚ

08.04.2015 20:07

Tak vás všechny opět zdravím po moc dlouhé době došlo totiž k velké změně a přestěhoval jsem se

ke Zlínu konkrétně do Doubrav které jsou asi 12 km od Zlina takže opět téměř doma po upravách

bydlení jsem se pustil do výstavby 2 kotců  a zázemí jelikož holky nemají každá své zázemí na

na které si už zvykla a tet mají 1 kotec společný no a samozřejmě zahradu asi 3500m2

škoda že jsem nenechal Ambru na podzim zbonitovat ale právě v den podzimní bonitace

jsem se stěhoval ale asi to nebylo zas tak marné na podzim byla vypelíchaná jako koště

a tet na jarní bonitaci dospěla a zmohutněla a dostala nejkrásnější kod ze všech

bonitovaných psů ten den/53/ TAKŽE MÁ 525A55BO no prostě paráda mám radost

že je tak krásná muj odchovanec ale byl problém protože začala hárat týden před

bonitací tak nás vzaly jako poslední takže jsme dojely v 9 hod do Mladé boleslavy

a šly sme na posouzení až v 15,30hod takže nuda.

Hned na druhý den vyřídit krycí list a ve středu hurá za ženichem no fešák krásný medvěd

MYCKEY Bersaltyna no užasný a Tynuše začala hárat týden po Ambře tak šup za Myckym taky

takže ja mám obě připuštěné a koncem května to vypukne to bude šrumec doufám

že budu mít psí domeček hotový.